Genealogy of Muhammad (P.B.U.H)

You are currently viewing Genealogy of Muhammad (P.B.U.H)

نسب کے بارے میں ایک مشہور حدیث ہے جس میں نبی کریم ﷺ نے فرمایا:

“إن الله اصطفى كنانة من ولد إسماعيل، واصطفى قريشاً من كنانة، واصطفى من قريش بني هاشم، واصطفاني من بني هاشم”
(صحیح مسلم: 2276)

A well-known Hadith about lineage states that the Prophet Muhammad (PBUH) said:

“Indeed, Allah chose Kinana from the descendants of Ismail, and He chose Quraysh from Kinana, and He chose Banu Hashim from Quraysh, and He chose me from Banu Hashim.”
(Sahih Muslim: 2276)


اس حدیث میں یہ واضح کیا گیا ہے کہ اللہ تعالیٰ نے حضرت اسماعیل علیہ السلام کی اولاد میں سے کنانہ قبیلے کو منتخب کیا، پھر کنانہ میں سے قریش کو چنا، قریش میں سے بنی ہاشم کو چنا اور بنی ہاشم میں سے آپ ﷺ کو منتخب فرمایا۔

This Hadith makes it clear that Allah selected the Kinana tribe from the descendants of Ismail (AS), then chose Quraysh from Kinana, then selected Banu Hashim from Quraysh, and finally, chose Prophet Muhammad (PBUH) from Banu Hashim.


اس حدیث سے یہ ثابت ہوتا ہے کہ نبی اکرم ﷺ کا نسب نہایت اعلیٰ اور معزز ہے، جسے اللہ تعالیٰ نے خاص طور پر چنا اور فضیلت عطا فرمائی ہے۔

This Hadith proves that the lineage of the Prophet Muhammad (PBUH) is of the highest and most honored status, specially chosen and given distinction by Allah.


یہ حدیث نبی اکرم ﷺ کے نسب کی فضیلت کو بیان کرتی ہے اور ظاہر کرتی ہے کہ آپ ﷺ کا تعلق ایک مقدس اور منتخب خاندان سے ہے جسے اللہ تعالیٰ نے خاص طور پر منتخب کیا۔

This Hadith highlights the nobility of the Prophet Muhammad’s (PBUH) lineage and emphasizes that he belongs to a sacred and divinely chosen family.

پہلا پیراگراف:
اس شجرہ نسب میں کسی ایک کا بھی اختلاف نہیں ہے جو حضرت محمد ﷺ سے لے کر حضرت عدنان تک کا ہے۔ اسمعیلؑ بن ابراہیمؑ تک کے نسب میں کوئی اختلاف نہیں پایا جاتا۔ امام بخاری نے اپنی تاریخ میں اس نسب کو بیان کیا ہے۔ البتہ، بعض سیرت نگاروں نے بعض ناموں میں کمی بیشی کی ہے، یعنی کہ مختلف روایات میں معمولی فرق موجود ہے۔ تاہم، یہ کہنا کہ عدنان سے اوپر کا نسب جھوٹ پر مبنی ہے، یہ بات درست نہیں ہے۔

There is no disagreement regarding the lineage from Prophet Muhammad ﷺ to Adnan. The lineage from Ismail (AS), the son of Ibrahim (AS), is well-documented. Imam Bukhari has narrated this lineage in his historical work. However, some biographers have noted slight variations in a few names in this part of the lineage. Nonetheless, the claim that the lineage above Adnan is false is not entirely accurate.


دوسرا پیراگراف:
حضرت ابراہیمؑ سے حضرت آدمؑ تک کا نسب تورات سے ماخوذ ہے۔ اس حصے کو علماء اور محدثین نے قبول کیا ہے، لیکن یہ ایک تاریخی دستاویز کے طور پر زیادہ معتبر ہے اور مکمل شریعت کی روشنی میں نہیں لیا جاتا۔

The lineage from Prophet Ibrahim (AS) to Prophet Adam (AS) is derived from the Torah. Scholars and historians have accepted this portion of the lineage, though it is regarded more as a historical document rather than a comprehensive source in Islamic law.


حصہ اول: محمد ﷺ سے عدنان تک

حضرت محمد ﷺ کا نسب عدنان تک واضح ہے، اور مختلف کتب میں اس کا ذکر ملتا ہے۔ درج ذیل میں یہ نسب بیان کیا گیا ہے:

  1. حضرت آمنہ زوجہ حضرت عبد اللہ
  2. حضرت فاطمہ زوجہ حضرت عبد المطلب
  3. حضرت سلمیٰ زوجہ حضرت ہاشم
  4. حضرت عاتکہ زوجہ حضرت عبد مناف
  5. حضرت جُبی زوجہ حضرت قصی
  6. حضرت فاطمہ زوجہ حضرت کلاب
  7. حضرت ہند زوجہ حضرت مرّہ
  8. حضرت محشیہ زوجہ حضرت کعب
  9. حضرت مادیہ زوجہ حضرت لوَی
  10. حضرت عاتکہ زوجہ حضرت غالب
  11. حضرت لیلیٰ زوجہ حضرت فہر (قریش)
  12. حضرت جندلہ زوجہ حضرت مالک
  13. حضرت عکرشہ زوجہ حضرت نضر
  14. حضرت برّہ زوجہ حضرت کنانہ
  15. حضرت حوانہ زوجہ حضرت خزیمہ
  16. حضرت سلمی زوجہ حضرت مدرکہ
  17. حضرت لیلیٰ (خندف) زوجہ حضرت الیاس
  18. حضرت رباب زوجہ حضرت مضر
  19. حضرت سودہ زوجہ حضرت نزار
  20. حضرت معانہ زوجہ حضرت معد
  21. حضرت مہدو زوجہ حضرت عدنان

The lineage of Prophet Muhammad ﷺ to Adnan is clear and mentioned in various books. The following names describe this lineage:

  1. Amina, wife of Abdullah
  2. Fatima, wife of Abdul Muttalib
  3. Salma, wife of Hashim
  4. Atika, wife of Abd Manaf
  5. Jubi, wife of Qusay
  6. Fatima, wife of Kilab
  7. Hind, wife of Murrah
  8. Mahshiya, wife of Ka’b
  9. Madiya, wife of Lu’ayy
  10. Atika, wife of Ghalib
  11. Layla, wife of Fihr (Quraysh)
  12. Jundala, wife of Malik
  13. Akresha, wife of Nadr
  14. Barra, wife of Kinanah
  15. Hawana, wife of Khuzaimah
  16. Salma, wife of Mudrikah
  17. Layla (Khandaf), wife of Ilyas
  18. Rubab, wife of Mudar
  19. Sawda, wife of Nizar
  20. Ma’ana, wife of Ma’ad
  21. Mahdo, wife of Adnan

حصہ دوم: عدنان سے اسمعیلؑ تک

حضرت عدنان سے حضرت اسمعیلؑ تک کے نسب میں کچھ ناموں کے تلفظ اور ترتیب میں معمولی اختلاف پایا جاتا ہے۔ یہاں ہم ابن سعد کی “طبقات کبری” کی روایت کو بیان کر رہے ہیں:

  1. ادو
  2. ہمیسغ
  3. سلامان
  4. عوص
  5. قموال
  6. عوام
  7. ناشد
  8. حزا
  9. بلداس
  10. تدلاف
  11. طابخ
  12. جاحم
  13. ناحش
  14. ماخی
  15. عیفی
  16. عبقر
  17. عبید
  18. دعا
  19. حمدان
  20. سنبر
  21. نحزن
  22. یثربی
  23. یلجن
  24. ارعوے
  25. عیضی
  26. دیشان
  27. ابہام
  28. مقصی
  29. ناحث
  30. زارح
  31. شمّی
  32. مزی
  33. جاحم
  34. عرام
  35. قیدار

There are slight differences in pronunciation and arrangement of names in the lineage from Adnan to Prophet Ismail (AS). Here, we are presenting the lineage as narrated in “Tabaqat al-Kubra” by Ibn Sa’d:

  1. Adu
  2. Humaisagh
  3. Salaman
  4. ‘Aws
  5. Qamuwal
  6. ‘Awam
  7. Nashid
  8. Haza
  9. Baldas
  10. Tidlaf
  11. Tabikh
  12. Jaham
  13. Nahash
  14. Makhi
  15. ‘Ayfi
  16. ‘Abqar
  17. ‘Ubaid
  18. Du’a
  19. Hamdan
  20. Sanbar
  21. Nahzan
  22. Yathribi
  23. Yaljan
  24. Ar’wa
  25. ‘Aydi
  26. Dishan
  27. Abham
  28. Maqsi
  29. Nahith
  30. Zarih
  31. Shummi
  32. Mazzi
  33. Jaham
  34. ‘Aram
  35. Qaydhar

حصہ سوم: اسمعیلؑ سے آدمؑ تک

یہ نسب تورات کے باب پیدائش سے لیا گیا ہے، جس میں حضرت اسمعیلؑ سے حضرت آدمؑ تک کی عمر اور نسب بیان کی گئی ہے:

  1. حضرت اسمعیلؑ – 137 سال
  2. حضرت ابراہیمؑ – 175 سال
  3. تارخ (آذر) – 205 سال
  4. ناحور – 159 سال
  5. سروج – 232 سال
  6. رعو – 239 سال
  7. فائج – 239 سال
  8. عابر بن صالح – 460 سال
  9. ارفکشاز – 438 سال
  10. سام – 602 سال
  11. حضرت نوحؑ – 1020 سال
  12. لامک – 777 سال
  13. متوشائح – 969 سال
  14. اخنوع ادریسؑ – 365 سال
  15. یارد – 962 سال
  16. ملہل ایل – 895 سال
  17. قینان – 910 سال
  18. آنوش – 905 سال
  19. حضرت شیثؑ – 912 سال
  20. حضرت آدمؑ

This lineage is derived from the Book of Genesis in the Torah, detailing the ages and names from Prophet Ismail (AS) to Prophet Adam (AS):

  1. Prophet Ismail (AS) – 137 years
  2. Prophet Ibrahim (AS) – 175 years
  3. Terah (Azar) – 205 years
  4. Nahor – 159 years
  5. Serug – 232 years
  6. Reu – 239 years
  7. Peleg – 239 years
  8. Eber (son of Salih) – 460 years
  9. Arphaxad – 438 years
  10. Shem – 602 years
  11. Prophet Noah (AS) – 1020 years
  12. Lamech – 777 years
  13. Methuselah – 969 years
  14. Enoch (Idris AS) – 365 years
  15. Jared – 962 years
  16. Mahalalel – 895 years
  17. Cainan – 910 years
  18. Enosh – 905 years
  19. Prophet Seth (AS) – 912 years
  20. Prophet Adam (AS)

محمد بن عبد الله بن عبد المطلب بن هاشم بن عبد مناف بن قصی بن کلاب بن مرة بن كعب بن لؤي بن غالب بن فهر (قریش) بن مالك بن النضر بن كنانة بن خزيمة بن مدركة بن إلياس بن مضر بن نزار بن معد بن عدنان۔

Muhammad ibn Abdullah ibn Abdul-Muttalib ibn Hashim ibn Abdul-Manaf ibn Qusayy ibn Kilab ibn Murrab ibn Kab ibn Lu’ay ibn Ghālib ibn Fihr (Quraish) ibn Malik ibn Al-Nadr ibn Kinana ibn Khuzaymah ibn Mudarikah ibn Ilyas ibn Mudar ibn Nizar ibn Ma’ad ibn Adnan.


حضرت عبد اللہ بن عبد المطلب نبی اکرم حضرت محمد ﷺ کے والد محترم تھے۔ آپ کا نام عبد اللہ تھا اور آپ عبد المطلب کے بیٹے تھے، جو قریش کے ممتاز سردار تھے۔ عبد اللہ کی پیدائش تقریباً 545 عیسوی میں ہوئی اور آپ ایک نوجوان کے طور پر اپنی اعلیٰ اخلاقی صفات کے لئے مشہور تھے۔ آپ کا نکاح حضرت آمنہ بنت وہب سے ہوا، جن کے بطن سے حضرت محمد ﷺ کی ولادت ہوئی۔ حضرت عبد اللہ کا انتقال نبی ﷺ کی ولادت سے پہلے، 25 سال کی عمر میں تقریباً 570 عیسوی میں مدینہ منورہ کے قریب ہوا۔

Hazrat Abdullah bin Abdul Muttalib was the father of the Holy Prophet Muhammad ﷺ. His name was Abdullah, and he was the son of Abdul Muttalib, a prominent leader of the Quraysh tribe. Abdullah was born around 545 AD and was known for his noble character as a young man. He married Amina bint Wahb, from whom the Prophet Muhammad ﷺ was born. Abdullah passed away before the birth of the Prophet, at the age of about 25, near Medina, around 570 AD.

حضرت عبد المطلب بن ہاشم کا اصل نام شیبہ تھا اور وہ قریش قبیلے کے سردار تھے۔ آپ کو خانہ کعبہ کی تولیت کی ذمہ داری بھی حاصل تھی اور آپ نے زمزم کے کنویں کو دوبارہ دریافت کیا۔ حضرت عبد المطلب کی ولادت تقریباً 497 عیسوی میں ہوئی اور آپ کو قریش میں اعلیٰ مقام اور عزت حاصل تھی۔ وہ نبی اکرم ﷺ کے دادا تھے اور آپ نے نبی ﷺ کی دیکھ بھال بھی کی جب آپ ﷺ کے والد کا انتقال ہوا۔ حضرت عبد المطلب کا انتقال 578 عیسوی میں مکہ مکرمہ میں ہوا۔

Abdul Muttalib bin Hashim, originally named Shaybah, was the chief of the Quraysh tribe. He was responsible for the custodianship of the Kaaba and is credited with rediscovering the well of Zamzam. Born around 497 AD, Abdul Muttalib held a significant position of honor within Quraysh. He was the grandfather of the Prophet Muhammad ﷺ and took care of him after the passing of his father. Abdul Muttalib died in 578 AD in Makkah.

ہاشم بن عبد مناف قریش کے ایک معزز اور مشہور سردار تھے۔ ان کا اصل نام عمرو تھا، لیکن انہیں ہاشم کے نام سے جانا جاتا ہے کیونکہ انہوں نے مکہ کے مسافروں اور حاجیوں کو کھانا کھلانے کی روایت ڈالی۔ ان کی ولادت 464 عیسوی کے قریب ہوئی اور وہ قریش قبیلے کے سماجی و معاشی لحاظ سے مضبوط رہنما تھے۔ ان کی سب سے اہم خدمات میں تجارتی راستوں کا قیام اور قریش کے تجارتی قافلوں کا اہتمام شامل تھا۔ ہاشم کا انتقال 497 عیسوی میں غزہ (موجودہ فلسطین) میں ہوا۔

Hashim bin Abd Manaf, originally named Amr, was a respected and renowned leader of the Quraysh tribe. He became known as Hashim because he started the tradition of feeding travelers and pilgrims in Makkah. Born around 464 AD, Hashim was a key figure in strengthening the social and economic foundations of the Quraysh tribe. He is best remembered for establishing trade routes and organizing Quraysh’s commercial caravans. Hashim passed away in 497 AD in Gaza (modern-day Palestine).

عبد مناف بن قصی قریش قبیلے کے ایک عظیم رہنما اور سماجی و معاشی استحکام کے بانیوں میں سے تھے۔ ان کی پیدائش 430 عیسوی کے قریب ہوئی۔ عبد مناف نے قریش کے قبائل میں اتحاد اور تنظیم کو فروغ دیا اور اپنے والد قصی بن کلاب کی سربراہی کے بعد قریش میں ان کا اثر و رسوخ بڑھا۔ آپ کے بیٹے ہاشم، مطلب، نوفل، اور عبد شمس نے بھی قریش میں اہم کردار ادا کیا۔ عبد مناف کا انتقال تقریباً 480 عیسوی میں مکہ مکرمہ میں ہوا۔

Abd Manaf bin Qusay was a prominent leader of the Quraysh tribe and a key figure in its social and economic stability. Born around 430 AD, Abd Manaf promoted unity and organization among the tribes of Quraysh. Following the leadership of his father Qusay bin Kilab, he became a powerful figure within the tribe. His sons, Hashim, Muttalib, Naufal, and Abd Shams, also played significant roles in the tribe’s leadership. Abd Manaf passed away around 480 AD in Makkah.

حضرت قصی بن کلاب قریش قبیلے کے بانی تصور کیے جاتے ہیں جنہوں نے مکہ میں سیاسی اور مذہبی نظام کو منظم کیا۔ ان کی ولادت 400 عیسوی کے قریب ہوئی اور وہ مکہ میں خانہ کعبہ کی تعمیر و انتظام کے ذمہ دار بنے۔ انہوں نے قریش کے مختلف قبائل کو متحد کیا اور دار الندوہ (قریش کی مجلس) کی بنیاد رکھی، جو قریش کی مرکزی مشاورتی جماعت تھی۔ قصی بن کلاب کا انتقال 470 عیسوی کے قریب مکہ مکرمہ میں ہوا۔

Qusay bin Kilab is considered the founder of the Quraysh tribe, who organized the political and religious system in Makkah. Born around 400 AD, Qusay took charge of the Kaaba’s maintenance and administration. He unified the different clans of Quraysh and established the Dar al-Nadwa, a central consultative council for the Quraysh tribe. Qusay bin Kilab passed away around 470 AD in Makkah.

**6. کلاب بن مرہ (Kilab bin Murrah)**  

کلاب بن مرہ، قریش کے قبیلے سے تعلق رکھنے والے اہم ترین شخصیات میں سے ایک تھے۔ ان کا نام “کلاب” اس لیے پڑا کیونکہ آپ شکار کرنے کے شوقین تھے، اور کلاب کا مطلب عربی میں “شکاری کتے” ہے۔ آپ کی پیدائش تقریباً 373 عیسوی کے قریب ہوئی۔ کلاب بن مرہ نے قریش کے قبائل میں مزید اتحاد پیدا کیا اور اپنے بعد آنے والے نسلوں کے لیے ایک مضبوط معاشرتی بنیاد رکھی۔ آپ کا انتقال 425 عیسوی کے قریب ہوا۔

Kilab bin Murrah was one of the prominent figures of the Quraysh tribe. His name “Kilab” was given due to his love for hunting, as “Kilab” means “hunting dogs” in Arabic. He was born around 373 AD. Kilab bin Murrah strengthened the unity of the Quraysh clans and laid a strong social foundation for future generations. He passed away around 425 AD.

مرہ بن کعب قریش کے ایک مشہور سردار اور عربوں کے اہم نسلوں میں سے تھے۔ ان کی ولادت تقریباً 345 عیسوی کے قریب ہوئی۔ آپ کی قیادت کے دوران قریش قبیلے کی عظمت اور اتحاد میں اضافہ ہوا۔ مرہ بن کعب کا نسب حضرت ابراہیم علیہ السلام تک پہنچتا ہے، اور ان کی نسل میں حضرت محمد ﷺ کا نام شامل ہے۔ مرہ بن کعب کا انتقال تقریباً 393 عیسوی میں ہوا۔

Murrah bin Ka’b was a notable leader of the Quraysh tribe and one of the significant ancestors of the Arabs. He was born around 345 AD. Under his leadership, the unity and prestige of the Quraysh tribe increased. His lineage traces back to Prophet Ibrahim (AS), and the name of Prophet Muhammad ﷺ is also found in his descendants. Murrah bin Ka’b passed away around 393 AD.

کعب بن لؤی قریش قبیلے کے معزز سربراہ تھے، جو قبائلی اتحاد اور روایات کی پاسداری کے لیے مشہور تھے۔ ان کی ولادت تقریباً 310 عیسوی کے قریب ہوئی۔ کعب نے عرب معاشرتی نظام کو مضبوط کرنے میں اہم کردار ادا کیا اور قریش کو ایک ممتاز اور طاقتور قبیلے کے طور پر مستحکم کیا۔ ان کا نسب حضرت ابراہیم علیہ السلام سے جا ملتا ہے اور ان کی نسل میں حضرت محمد ﷺ کا نام شامل ہے۔ کعب بن لؤی کا انتقال تقریباً 365 عیسوی میں ہوا۔

Ka’b bin Lu’ayy was a respected leader of the Quraysh tribe, known for tribal unity and adherence to traditions. He was born around 310 AD. Ka’b played a crucial role in strengthening the Arab social system and establishing Quraysh as a prominent and powerful tribe. His lineage also traces back to Prophet Ibrahim (AS), and Prophet Muhammad ﷺ is among his descendants. Ka’b bin Lu’ayy passed away around 365 AD.

لؤی بن غالب قریش قبیلے کے ایک ممتاز رہنما تھے جنہوں نے اپنے قبیلے کو مضبوط کیا اور عرب معاشرت میں ان کا اہم مقام بنایا۔ ان کی پیدائش تقریباً 280 عیسوی میں ہوئی اور ان کے دور میں قریش کی طاقت میں مزید اضافہ ہوا۔ لؤی بن غالب کی نسل میں بعد میں آنے والے بڑے رہنما پیدا ہوئے، جنہوں نے عرب معاشرت اور تاریخ میں اہم کردار ادا کیا۔ آپ کا انتقال تقریباً 340 عیسوی میں ہوا۔

Lu’ayy bin Ghalib was a distinguished leader of the Quraysh tribe, who strengthened his tribe and established an important position in Arab society. He was born around 280 AD, and during his time, the power of Quraysh continued to grow. Many significant leaders descended from him, playing vital roles in Arab history and society. He passed away around 340 AD.

غالب بن فہر قریش قبیلے کے سربراہ تھے اور ان کی ولادت تقریباً 240 عیسوی کے قریب ہوئی۔ غالب بن فہر نے اپنے قبیلے کی روایات اور ثقافت کو مضبوط کیا اور اپنی نسل میں عظیم قائدین کو جنم دیا۔ ان کی نسل میں حضرت محمد ﷺ کا نام شامل ہے اور ان کی سربراہی کے دوران قریش کی حیثیت مزید مضبوط ہوئی۔ غالب بن فہر کا انتقال تقریباً 310 عیسوی میں ہوا۔

Ghalib bin Fihr was a chief of the Quraysh tribe, born around 240 AD. He strengthened the traditions and culture of his tribe, giving rise to great leaders among his descendants. Prophet Muhammad ﷺ is also part of his lineage, and under his leadership, the status of the Quraysh tribe was further enhanced. Ghalib bin Fihr passed away around 310 AD.

فہر بن مالک قریش کے اصل بانی اور اس قبیلے کا نام “قریش” ان کے ہی نام سے منسوب ہے۔ ان کی ولادت تقریباً 200 عیسوی میں ہوئی اور انہوں نے قریش قبیلے کو منظم کیا اور اس کو عرب معاشرت میں نمایاں مقام دلایا۔ ان کے بعد قریش کے رہنماؤں نے اسی بنیاد پر قبیلے کو مضبوط اور متحد رکھا۔ فہر بن مالک کا انتقال 270 عیسوی کے قریب ہوا۔

Fihr bin Malik is considered the founder of the Quraysh tribe, and the name “Quraysh” is attributed to him. He was born around 200 AD, and he organized the Quraysh tribe, establishing its prominence in Arab society. The leaders that followed him maintained the strength and unity of the tribe on this foundation. Fihr bin Malik passed away around 270 AD.

مالک بن النضر حضرت ابراہیم علیہ السلام کی نسل سے تھے اور قریش قبیلے کی تشکیل میں ان کا اہم کردار تھا۔ ان کی پیدائش تقریباً 170 عیسوی میں ہوئی۔ آپ کی نسل میں قریش کے بڑے رہنما پیدا ہوئے جنہوں نے عرب معاشرت پر گہرا اثر ڈالا۔ ان کا انتقال 233 عیسوی کے قریب ہوا۔

Malik bin al-Nadr was a descendant of Prophet Ibrahim (AS) and played a significant role in the formation of the Quraysh tribe. He was born around 170 AD. Many prominent leaders of the Quraysh tribe, who greatly influenced Arab society, descended from him. He passed away around 233 AD.

النضر بن کنانہ قریش قبیلے کے ایک اہم بانی شخصیت تھے۔ ان کا تعلق حضرت اسماعیل علیہ السلام کی نسل سے تھا اور انہوں نے اپنے خاندان کے اتحاد اور طاقت کو مضبوط کرنے میں اہم کردار ادا کیا۔ النضر بن کنانہ کے بارے میں یہ کہا جاتا ہے کہ ان کی قیادت میں قریش کو ایک مضبوط قبیلہ بنایا گیا جو بعد میں عرب معاشرت میں نمایاں کردار ادا کرتا رہا۔ ان کی ولادت تقریباً 130 عیسوی میں ہوئی اور ان کا انتقال تقریباً 194 عیسوی کے قریب ہوا۔

Al-Nadr bin Kinana was a significant founding figure of the Quraysh tribe. He was a descendant of Prophet Ismail (AS) and played a pivotal role in unifying and strengthening his family’s power. Under his leadership, Quraysh became a strong tribe that later held a prominent role in Arab society. He was born around 130 AD and passed away around 194 AD.

کنانہ بن خزیمہ عرب کے معزز قبیلوں میں شمار ہوتے ہیں اور ان کا قبیلہ قریش کے سلسلے میں بہت اہمیت رکھتا تھا۔ ان کی ولادت تقریباً 95 عیسوی کے قریب ہوئی اور وہ اپنے قبیلے کو معاشرتی اور قبائلی نظام میں اہم مقام دینے میں کامیاب رہے۔ کنانہ بن خزیمہ کی قیادت میں قریش کے خاندان نے عرب قبائل میں اپنی شناخت بنائی۔ آپ کا انتقال 160 عیسوی کے قریب ہوا۔

Kinana bin Khuzaymah was a respected figure among the Arab tribes, and his lineage held significant importance in the Quraysh tribe. He was born around 95 AD and played a crucial role in securing a vital position for his tribe in the social and tribal system. Under his leadership, the Quraysh family gained recognition among Arab tribes. He passed away around 160 AD.

خزیمہ بن مدرکہ حضرت اسماعیل علیہ السلام کی نسل میں سے تھے اور عرب کے مشہور قبائل میں شامل تھے۔ ان کی ولادت تقریباً 60 عیسوی میں ہوئی۔ ان کے دور میں عرب قبائل کے درمیان اتحاد اور طاقت کو فروغ دینے میں ان کا کردار نمایاں رہا۔ خزیمہ بن مدرکہ نے اپنی نسل میں ایک اہم مقام بنایا جو بعد میں قریش کی عظیم قیادت کا حصہ بن گیا۔ ان کا انتقال 135 عیسوی کے قریب ہوا۔

Khuzaymah bin Mudrikah was from the lineage of Prophet Ismail (AS) and belonged to one of the prominent Arab tribes. He was born around 60 AD and played a key role in promoting unity and power among the Arab tribes during his time. He established a strong position for his lineage, which later became part of the great Quraysh leadership. He passed away around 135 AD.

مدرکہ بن الیاس ایک محترم اور معزز شخصیت تھے جنہوں نے اپنے قبیلے کو طاقت اور حکمت سے قیادت دی۔ ان کی ولادت تقریباً 30 عیسوی کے قریب ہوئی اور ان کی قیادت میں قریش کی شناخت مضبوط ہوئی۔ مدرکہ بن الیاس کی قیادت میں ان کے خاندان نے عرب قبائلی نظام میں اہم مقام حاصل کیا۔ ان کا انتقال 98 عیسوی کے قریب ہوا۔

Mudrikah bin Ilyas was a revered and respected figure who led his tribe with wisdom and strength. He was born around 30 AD, and under his leadership, the identity of Quraysh was further solidified. His family gained a significant place in the Arab tribal system during his leadership. He passed away around 98 AD.

الیاس بن مضر کو قریش اور عرب قبائل میں ایک عظیم مقام حاصل تھا۔ ان کی ولادت تقریباً 1 عیسوی کے قریب ہوئی اور ان کا کردار عربوں کی معاشرتی اور قبائلی زندگی میں بہت اہم تھا۔ ان کی نسل میں بعد میں بڑے قبائلی رہنما پیدا ہوئے جنہوں نے قریش کی عظمت کو مزید بلند کیا۔ الیاس بن مضر کا انتقال تقریباً 74 عیسوی میں ہوا۔

Ilyas bin Mudar held a great position among the Quraysh and Arab tribes. He was born around 1 AD and played an essential role in the social and tribal life of the Arabs. His lineage later produced great tribal leaders who further elevated the prominence of Quraysh. Ilyas bin Mudar passed away around 74 AD.

مضر بن نزار ایک اہم اور معتبر رہنما تھے جو حضرت اسماعیل علیہ السلام کی نسل میں سے تھے۔ ان کی ولادت تقریباً 50 قبل مسیح میں ہوئی۔ مضر بن نزار نے عرب قبائلی نظام کو منظم اور مضبوط کرنے میں اہم کردار ادا کیا اور ان کی نسل میں قریش کے بڑے رہنما پیدا ہوئے۔ ان کا انتقال تقریباً 41 عیسوی کے قریب ہوا۔

Mudar bin Nizar was a significant and respected leader who descended from Prophet Ismail (AS). He was born around 50 BCE. Mudar bin Nizar played a vital role in organizing and strengthening the Arab tribal system, and his lineage produced great leaders in the Quraysh tribe. He passed away around 41 AD.

نزار بن معد ایک مشہور اور طاقتور رہنما تھے جو حضرت اسماعیل علیہ السلام کی نسل میں سے تھے۔ ان کی ولادت تقریباً 110 قبل مسیح میں ہوئی اور ان کی قیادت میں ان کے خاندان کو عرب قبائل میں ایک اعلیٰ مقام حاصل ہوا۔ نزار بن معد کی نسل میں قریش کے معروف رہنما پیدا ہوئے۔ آپ کا انتقال تقریباً 50 قبل مسیح میں ہوا۔

Nizar bin Ma’ad was a famous and powerful leader who descended from Prophet Ismail (AS). He was born around 110 BCE, and under his leadership, his family gained a prestigious position among the Arab tribes. Many notable leaders of the Quraysh tribe came from his lineage. He passed away around 50 BCE.

معد بن عدنان حضرت اسماعیل علیہ السلام کی نسل میں سے ایک معتبر شخصیت تھے اور ان کا خاندان قریش کے اہم آباؤ اجداد میں سے تھا۔ ان کی ولادت تقریباً 150 قبل مسیح میں ہوئی اور ان کی قیادت میں ان کا خاندان عرب قبائل میں نمایاں ہوا۔ معد بن عدنان کی نسل بعد میں قریش قبیلے کی عظمت کی بنیاد بنی۔ ان کا انتقال تقریباً 110 قبل مسیح میں ہوا۔

Ma’ad bin Adnan was a respected figure from the lineage of Prophet Ismail (AS) and one of the important ancestors of the Quraysh tribe. He was born around 150 BCE, and under his leadership, his family became prominent among the Arab tribes. His lineage later formed the foundation of the greatness of the Quraysh tribe. He passed away around 110 BCE.

  • Adnan bin Add bin Al-Humaysa bin Salman bin Aous bin Bora bin Qamu’al bin Ubay bin Awam bin Nashed bin Hiza bin Baldas bin Yadlaf bin Tabikh bin Jaham bin Nahash bin Makhi bin Ayd bin Abqar bin Ubayd bin Duaa bin Hamdan bin Sanbar bin Yathribi bin Yahzan bin Yalhan bin Arwa bin Ayd bin Dammi bin Nizar bin Ma’ad bin Adnan.
  • عدنان بن أدد بن الهميسع بن سلامان بن عوص بن بورا بن قموال بن أُبي بن عوام بن ناشد بن حزا بن بلداس بن يذاف بن طابخ بن جاحم بن ناحش بن ماخي بن عيض بن عبقر بن عبيد بن الدعا بن حمدان بن سنبر بن يثربي بن يحزن بن يلحن بن ارعوى بن عيض بن دعمي بن نزار بن معد بن عدنان۔

After Hazrat Adnan, there are some differences in the names within the lineage, but there is consensus that Adnan’s lineage connects to Hazrat Ismail, the son of Hazrat Ibrahim (A.S.). Beyond Hazrat Adnan, tracing the lineage directly and authentically back to Hazrat Ismail becomes difficult, which has led to various narratives in different traditions.

حضرت عدنان کے بعد نسب میں کچھ ناموں کے اختلافات پائے جاتے ہیں، لیکن اس بات پر اجماع ہے کہ عدنان کا نسب حضرت اسماعیل بن ابراہیم علیہما السلام سے ملتا ہے۔ حضرت عدنان کے بعد کا نسب براہِ راست اور مستند طریقے سے حضرت اسماعیل تک پہنچنا مشکل ہوتا ہے، جس کی وجہ سے روایات میں مختلف اقوال موجود ہیں۔

The lineage of Prophet Muhammad (PBUH) is clearly agreed upon up to Hazrat Adnan, but beyond Adnan, the ancestral chain is recorded with some variations in different traditions.

حضرت محمد ﷺ کا سلسلہ نسب حضرت عدنان تک متفقہ طور پر واضح ہے، لیکن حضرت عدنان سے اوپر کا سلسلہ نسب مختلف روایتوں کے مطابق کچھ اختلافات کے ساتھ بیان کیا گیا ہے۔

There is a consensus among historians and genealogists that the lineage of the Prophet Muhammad (PBUH) up to Hazrat Adnan is well-documented and agreed upon. However, beyond Adnan, there is considerable disagreement among scholars regarding the lineage that connects Adnan to Hazrat Ismail (A.S.).

مؤرخین اور سیرت نگاروں کے درمیان اس بات پر اتفاق ہے کہ حضرت محمد ﷺ کا نسب حضرت عدنان تک مستند اور متفقہ ہے۔ لیکن عدنان کے بعد حضرت اسماعیل علیہ السلام تک کے نسب میں علماء کے درمیان کافی اختلاف پایا جاتا ہے۔


One of the primary reasons for the difference is the lack of reliable historical records about the generations between Hazrat Adnan and Hazrat Ismail (A.S.), making it challenging to trace the lineage with certainty.

اس اختلاف کی ایک بڑی وجہ یہ ہے کہ حضرت عدنان اور حضرت اسماعیل علیہ السلام کے درمیان نسلوں کے بارے میں مستند تاریخی شواہد کی کمی ہے، جس کی وجہ سے نسب کو یقینی طور پر معلوم کرنا مشکل ہو جاتا ہے۔


At that time, maintaining formal records of lineage was not a common practice, and most of the genealogical details were passed down through oral traditions, leading to potential inconsistencies.

اس زمانے میں باقاعدہ نسب نامے کا ریکارڈ رکھنا عام رواج نہیں تھا، اور زیادہ تر نسب کی تفصیلات زبانی روایت کے ذریعے منتقل ہوتی تھیں، جس کی وجہ سے اختلافات پیدا ہو گئے۔


Various historians and genealogists have recorded different ancestors between Adnan and Hazrat Ismail (A.S.). Some mention 10 generations, while others list over 20, resulting in discrepancies in the order of names and the number of generations.

مختلف مؤرخین اور نسب دانوں نے عدنان اور حضرت اسماعیل علیہ السلام کے درمیان مختلف آباء و اجداد کا ذکر کیا ہے۔ کچھ نے 10 نسلوں کا ذکر کیا ہے جبکہ کچھ نے 20 سے زائد نسلوں کا، جس کی وجہ سے ناموں کی ترتیب اور تعداد میں اختلاف ہو گیا۔


The Prophet Muhammad (PBUH) himself stopped his lineage at Hazrat Adnan and said, “The genealogists have lied beyond this.” This indicates that the Prophet (PBUH) discouraged further speculation regarding his ancestry beyond Adnan.

رسول اللہ ﷺ نے خود اپنے نسب کو حضرت عدنان پر روک دیا اور فرمایا: “نسابین نے اس کے بعد جھوٹ بولا ہے۔” اس سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ عدنان کے بعد کے نسب پر قیاس کرنے کی ممانعت کی گئی ہے۔


Due to linguistic differences across tribes and regions, there were variations in the pronunciation or translation of names, leading to further divergence in genealogical records.

مختلف قبائل اور علاقوں میں زبانوں کے فرق کی وجہ سے ناموں کے تلفظ یا ترجمے میں اختلاف پیدا ہوا، جس کی وجہ سے نسب نامے میں بھی فرق آیا۔

Leave a Reply